Sunday, June 01, 2008






































ننر 2 هفته مسافرت رفت من و مامان و پاپا هم به مصر رفتیم

من خیلی ناز شدم
و خوب هم بلبل زبونی می کنم

با این چیه یا این کیه پرسش می کنم

وازه هایی که به کار میبرم

آدم -مامان - پاپا-غول-
مرمانه(پروانه) -(الزون )حلزون-پیشی-هاپو-میمون-
گل- درخت- ماشین- اتوبوس-اتوبوس سوار- آکلنگ( آلاکلنگ)-تشتی کشتی) - انیما(هواپیما- )-
نشسته-بسته-رفت- ببینم- آمد- انداخت-تیکه-میخوام-
شیرینی-نون- آب- شیر-پنیر- گوشت- ماهی- پلو-آناناس- برکلی -شکلات - پوره- چایی - انگور- سیب- موز-
قاشق -قوری -آسانسور-
نه! -بله! -
خونه-پله-پایین-بالا- فرش--بالش-صندلی-چوب- آتیش-چراغ- دیوار-نقاشی-پتو- موسو( ماساز)-کتل (کنتور-)-
مو- پا- دست-
- سو سو سور( سرسره)- تاب-حمام - شلوار-کلاه-لباس-کفش-گیتار-لالا- بوبو-
خورشید-ماه-ابر
یه دونه - اونور-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home